translate

dijous, 12 d’abril del 2012

Premi TU ESTILO



Tornem a tenir premi.

Premi TU ESTILO

Gracies Meritxell.
http://enlacocinademeritxell.blogspot.com.es/


El premi te la condició que he de explicar set coses de mi...

Doncs fem set cèntims de mi:
  1. M'agrada cuinar i menjar el que cuino.
  2. Escolto tot tipus de musica i miro tot tipus de pel · lícules.
  3. M'agrada fer manualitats, escultures, collages, pintura, amb les dues joies de la casa, les meves filles de 6 i 3 anys.
  4. M'agrada "escapar" amb la meva dona allà on ens porti el avio "lowcost" PIM-PAM i corre corre per la pista ... jeje
  5. M'agrada agafar la bicicleta BTT i enfangar-me fins a les orelles per la muntanya, estil porc senglar.
  6. M'agrada recuperar de l'esforç amb un bon esmorzar.
  7. I per últim i això és un consell, molt recomanable, no mireu la TV i sereu feliços!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada