translate

dimecres, 13 de juny del 2012

76. Mitjana de vedella amb crema de formatge blau




Ingredients 1 ració:

Mitjana de vedella d'uns 150gr. 
1 nou de mantega. 
75ml. de crema de llet. 
1 nou de formatge blau. 
Una patata per la guarnició. 
Oli d'oliva. 
Pebre negre.
Sal.

Procediment: 

  1. En una planxa plana elèctrica o grill, tirem un raig d'oli i tallem les patates i les courem a potència mitjana. Reservem i sal pebrem.
  2. Amb la mateixa planxa passem una espàtula per treure les restes de la cocció de les patates i tirem un raig d'olidisposem la mitjana sense sal. 
  3. Deixem al gust de cocció, jo la tinc un minut .. tiro sal i giro, la tinc un minut més i torno a salar. En una paella a part desfem la mantega i el formatge blau, i de seguida tirem la crema fins a reduir, rectifiquem de sal i servim.

8 comentaris:

  1. A casa som fans del formatge blau, i així, al damunt d'aquest carn i aquestes patatones, per morir-se!

    ResponElimina
  2. i que et sembla posar-hi formatge de cabra enlloc de blau??!! aquestes salses a la carn van que ni pintades! petons

    ResponElimina
  3. Fa ben poc li vaig dir a un amic: - Tinc unes ganes de fotre'm un dia un entrecot poc fet amb salsa roquefort? I mira, potser que agafi la teva mitjana de vedella, jordi! Que no és el que buscava exactament però reuneix tot el que necessito!! ha ha.Petons

    ResponElimina
  4. Hola,
    Ja fa uns dies em van concedir el premi Liebster blog i ara em toca a mi concedir-lo a altres blocs que crec que mereixen aquest reconeixment, i he volgut donar-te'l a tu.
    Aquí tens l'entrada del meu bloc on parlo dels premis:
    http://pebreixocolata.blogspot.com.es/2012/06/premi-liebster-blog.html
    Per cert, ara mateix li clavaria queixalada a aquesta mitjana...
    A reveure!
    Marta

    ResponElimina
  5. irresistible!!! que bo t'ha quedat! Petons

    ResponElimina
  6. Aquesta crema li escau molt be a la carn de vedella
    Una abraçada

    ResponElimina
  7. La foto m'encanta, tot i que no sóc gaire carnívora m'han entrat unes ganes boges d'afilar el ganivet!! i quina salseta....

    ResponElimina
  8. Exquisit post. Exquisida recepta. Moltes gràcies és un gust sempre passar-me per aquí. Si copio la recepta d'aquestes patates, te les dedico! (perdó pel meu català tan dolent, he intentat fer un esforç!:-)

    ResponElimina