translate

dilluns, 15 d’octubre del 2012

95. Rissotto de bolets


Ingredients per a 4 persones:

300gr. arròs en sec.
10grs. de ceps deshidratats.
50grs. de gírgoles.
50grs. de xampinyons.
600ml. aigua 
1/2 ceba.
75ml. de crema de llet.
30grs. de mantega.
50grs. de formatge Parmesà ratllat.
Sal.


Procediment:


  1. Hidratem els ceps.
  2. Tallem els bolets a daus petits.
  3. Tallem la ceba molt fina i al sofregim en una paella amb la mantega i els bolets salats.
  4. Al sofregit incorporem els ceps i l'arros.
  5. Tirem aigua i deixem bullir 15 minuts.
  6. Incorporem la crema de llet i el formatge, o deixem coure 5 minuts i servim.




8 comentaris:

  1. m'encantaaa el risotto, pero el de bolets potser el que mes!!! a veure si se'n fan forçes i fem risotto de rovellons! petons

    ResponElimina
  2. Llàstima que encara no poguem fer-lo amb ceps frescos, tot i que aquest cap de setmana ja vaig fer el meu cistellet de bolets variats! Ara falten els ceps, que es resisteixen... molt bo, aquest risotto! Petons

    ResponElimina
  3. Me encantan los risottos y las setas así que me has hecho feliz hoy, qué poco necesito jajaja

    Besos

    ResponElimina
  4. Espero tenir una bona temporada de bolets per fer aquests rissottos... m'encanten! petons

    ResponElimina
  5. Què bons els risotttos, i la gràcia és que es poden fer de tot. Jo els faig amb caldo de pollastre enlloc d'aigua i sense crema de llet (em sembla recordar) hauré de provar la teva variant. Per cert, el postre de diumenge passat va ser el pastís de poma recepta 93!!

    ResponElimina
  6. Ostres ara que veig la teva recepta recordo l'altre dia que una amiga ens va convidar a sopar i va fer un risotto boníssim!! Tothom va repetir i es va quedar sense tupper per l'endemà! jeje! Seguiré la teva recepta per fer-lo jo el proper cop!

    ResponElimina
  7. Com m'agrada el rissotto, cuinat com sigui. El teu té molt bona pinta. Em quedo per aquí.
    Petons.
    http://hogardiez.blogspot.com.es/

    ResponElimina